{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


Tersilap samun polis

Posted: 24 May 2013 11:34 AM PDT

Petaling Jaya: Padah menyamun polis, seorang lelaki berusia 34 tahun ditembak mati dalam kejadian di SS21/35 Damansara Utama, semalam.

Dalam kejadian jam 4 pagi itu, anggota polis terbabit daripada Cawangan Pencegahan Jenayah (CPJ) dari Balai Polis Subang baru tamat bertugas dan singgah di mesin juruwang automatik (ATM) di kawasan itu.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, suspek dikenali sebagai Chin Thin Choon, 43, dikatakan mengekori mangsa ke mesin ATM sebelum meletakkan pisau pemotong daging pada lehernya.

"Suspek meminta anggota berkenaan menyerahkan semua barangan berharga dan mengugut mencederakannya jika enggan.

Foto

ANGGOTA polis memeriksa mayat suspek.


"Anggota berkenaan menyerahkan seutas jam tangan, telefon bimbit dan wang kepada suspek sebelum dia diarahkan berbaring di atas lantai," katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/25

'Saya pula jadi mangsa'

Posted: 24 May 2013 11:34 AM PDT

Miri: Seorang kanak-kanak perempuan berusia dua tahun bertarung nyawa lebih lima jam apabila sebilah gunting tertusuk di kepalanya sedalam tiga sentimeter, akibat perbalahan antara ibu dan bapanya, awal pagi semalam.

Kejadian jam 3 pagi itu berlaku selepas cubaan ibu kanak-kanak itu menyerang bapanya menggunakan gunting tersasar, sebaliknya mengenai kepala mangsa yang ketika itu sedang tidur.

Sebelum itu, pasangan berusia 30-an itu bertengkar di rumah mereka di Jalan Tanjung Miri, di sini kerana si isteri berkenaan menuduh suaminya menjalin hubungan sulit dengan wanita lain.

Sumber berkata, ketika kejadian pasangan terbabit juga dipercayai berada di bawah pengaruh alkohol menyebabkan masing-masing enggan beralah dan kemuncaknya wanita terbabit cuba menikam suaminya menggunakan sebilah gunting.

Foto

MANGSA bernasib baik kerana gunting itu tidak mencederakan otaknya.


Menurutnya, pertengkaran yang pada mulanya berlaku di ruang tamu itu berlarutan sehingga ke bilik tidur sebelum wanita terbabit menyerang suaminya dengan gunting.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/25

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat