{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


Derita mati pucuk

Posted: 25 May 2013 10:38 AM PDT

Kuala Lumpur: "Saya amat menyesal. Kini, kehidupan rumah tangga saya tidak sebahagia dulu lebih-lebih lagi apabila saya gagal menunaikan kewajipan sebagai seorang suami.

"Mujur, isteri masih lagi menyayangi saya, bersabar dan setia bersama saya. Dia jugalah yang mencari doktor dan pelbagai cara lain bagi menjadikan saya kembali sebagai seorang suami sejati," luah Arif, 33.

Arif, salah seorang daripada ribuan lelaki di negara ini yang berdepan masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin kesan penggunaan produk perangsang seks yang tidak mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan (KKM).

Menurut Arif, pada mulanya dia menggunakan produk berkenaan dengan tujuan untuk kekal lama ketika bersama isterinya.


"Saya menggunakan produk terbabit sejak tiga tahun lalu. Memang tidak dinafikan ketika mula menggunakannya, saya dapat bertahan lama dan isteri juga puas apabila saya tidak lagi kecundang awal. Namun, lama-kelamaan, kelakian saya semakin hilang dan produk itu tidak lagi berkesan kepada saya. Sejak itu, saya mula risau dan cuba mendapatkan pandangan kawan.

Dapatkan akhbar Metro Ahad untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/26

Parah dirempuh mat rempit

Posted: 25 May 2013 10:19 AM PDT

Ipoh: Seorang anggota RELA kini dilaporkan koma selepas dirempuh seorang mat rempit ketika bertugas dalam Operasi Samseng Jalan Raya di sini, awal pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 3.45 pagi di Jalan Pasir Puteh itu, mangsa dikenali Tiong Yoon Meng, 44, dari Menglembu, di sini dirempuh oleh sebuah motosikal jenis Modenas Kriss ditunggang mat rempit berkenaan.

Difahamkan, mangsa bersama dua rakan sekerja lain sedang berkawal di satu lorong bagi menghalang sekumpulan mat rempit meloloskan diri apabila laluan itu dikepung polis.

Bagaimanapun, beberapa motosikal menuju ke lorong dikawal mangsa sebelum sebuah motosikal berkenaan merempuh mangsa menyebabkan mangsa tercampak beberapa meter.

Foto

BUKTI Chang Keong menunjukkan motosikal yang merempuh mangsa.


Rempuhan menyebabkan mangsa mengalami cedera parah di kepala namun penunggangnya berjaya meloloskan diri.

Dapatkan akhbar Metro Ahad untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/26

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat