{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


Penjenayah rempuh kenduri kahwin

Posted: 26 May 2013 11:46 AM PDT

Gopeng: "Saya bersama tetamu lain tidak dapat mengelak kerana kereta jenis Proton Pesona itu sudah terlalu hampir dan hanya menyedari kami sudah tercampak beberapa meter.

"Saya kemudian segera mendapatkan anak yang sudah terbaring di bawah khemah dalam keadaan tidak sedarkan diri sebelum membawanya ke Hospital Kampar.

"Bagaimanapun, kecederaan teruk menyebabkan anak saya terpaksa dipindahkan ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) sebelum disahkan meninggal dunia enam jam kemudian akibat kecederaan parah di kepala," kata T Thenarasu, 24, bapa kepada Thamilarasan, 18 bulan yang maut dalam kejadian sebuah kereta dinaiki empat lelaki dipercayai penjenayah dikejar kereta peronda polis yang terbabas dan melanggar khemah majlis kenduri kahwin di Kampung Kopisan, jam 11 malam kelmarin.

Mangsa bersama bapa dan ibunya serta beberapa tetamu lain sedang menjamu selera di bawah khemah sebelum mereka dirempuh kereta dinaiki empat suspek berkenaan.

Foto

KERUSI dan meja berselerak selepas sebuah kereta yang dikejar polis merempuh majlis perkahwinan.


Insiden pilu itu menyebabkan mangsa, bersama bapanya, tercampak beberapa meter.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/27

Dua mayat bawah pokok pisang

Posted: 26 May 2013 11:33 AM PDT

Shah Alam: Polis menemui mayat dua lelaki disyaki dua sahabat warganegara Indonesia dikenali sebagai Dofi, 21 dan Saiful, 19, yang dilaporkan hilang oleh keluarga mereka di Seri Kembangan 1 Mei lalu.

Susulan penemuan itu, polis menahan dua individu bagi membantu siasatan, namun setakat ini mereka tidak dapat memastikan sama ada kedua-dua mayat terbabit mangsa yang dilaporkan hilang itu.

Walaupun siasatan awal polis mendapati mayat yang ditemui di bawah pohon pisang dekat Sungai Klang di Seksyen 26, di sini seakan-akan kedua-dua mangsa itu, namun pihak berkuasa masih menunggu laporan bedah siasat untuk membuat sebarang keputusan.

Ketua Polis Daerah Serdang Deputi Superintendan Lam Chien Fei berkata, memang pihaknya mengesyaki mangsa adalah warga asing yang dilaporkan diculik 1 Mei lalu, namun perlu menunggu laporan bedah siasat sebelum membuat kenyataan dan mayat yang ditemui sudah dibawa ke Hospital Serdang untuk bedah siasat.

Foto

GAMBAR mayat ditemui yang dimuat naik dalam Facebook.


"Tidak banyak yang dapat saya katakan tapi sepanjang kes ini disiasat, kita sudah menahan dua suspek dipercayai terbabit dalam pembunuhan berikutan penemuan dua mayat berkenaan," katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/27

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat