{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


Anak bunuh mak

Posted: 27 May 2013 11:49 AM PDT

Kajang: Seorang lelaki sanggup bertindak kejam terhadap ibu kandung dengan memukulnya menggunakan kayu hingga koma, gara-gara wanita itu menyembunyikan alat kawalan jauh pendingin udara bagi menjimatkan bil elektrik kediaman mereka dalam kejadian Jumaat lalu.

Selepas tiga hari bertarung nyawa wanita berusia 59 tahun yang parah di kepala meninggal dunia di Hospital Kajang kelmarin akibat tindakan melampau anak sulung daripada enam beradik berusia 41 tahun itu.

Bapa saudara suspek, Liew Kuan Seng, 49, berkata, anak saudaranya itu tinggal bersama mangsa, Liew Kim Thai, di Kampung Baru Semenyih namun lelaki terbabit tidak mempunyai pekerjaan tetap dan bergantung hidup dengan ibunya.

Menurutnya, mangsa sudah banyak kali menegur perbuatan anaknya kerana beberapa bulan tidak bekerja menyebabkan dia menyara kehidupan suspek.

Foto

Berang mangsa sorok alat kawalan jauh pendingin udara.


"Bagaimanapun, dalam kejadian jam 12 tengah malam Jumaat lalu, anak saudara saya itu menengking dan memarahi ibunya kerana dia tidak menjumpai alat kawalan pendingin udara.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/28

Raja Lawak rehat Apek

Posted: 27 May 2013 11:47 AM PDT

Kuala Lumpur: Pelakon dan pelawak terkenal, Saiful Apek, 44, direhatkan sebagai juri tetap program realiti Raja Lawak musim ketujuh selepas dia bersama tiga pekerjanya yang berhadapan pertuduhan penyalahgunaan dadah akan membela diri di Mahkamah Majistret Petaling Jaya bermula 15 hingga 18 Julai ini.

Pengurus Kumpulan Saluran Premium Astro, Nizam Sani berkata, keputusan untuk merehatkan Saiful atau nama sebenarnya Mohd Saifulazam Mohamed Yusoff dibuat bagi membolehkan pelawak terkenal itu memberi tumpuan kepada kes berkenaan.

"Kami sudah berbincang dengan Saiful dan kami ambil keputusan untuk merehatkannya daripada komitmen sebagai juri tetap Raja Lawak musim ini hingga kesnya selesai," katanya.

Nizam berkata, Astro tidak pernah menggantung atau menggam mana-mana pihak yang bekerjasama dengan mereka tanpa alasan kukuh.

Foto

SAIFUL Apek keluar dari mahkamah, semalam.


"Kami cukup profesional dan bertolak-ansur dalam hal sebegini," katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/28

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat