{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


BADI MANTERA

Posted: 02 May 2013 02:30 PM PDT

"Saya melakukan adegan itu atas arahan produser dan pengarah. Kata mereka, pelakon perlu berani berlakon apa jua cabaran diberikan," kata pelakon pembantu yang hanya dikenali sebagai Farah.

Menurutnya, dia tidak menyangka dan terkejut apabila diminta pengarah melakonkan adegan membaca mantera sehingga memberi kesan jangka panjang pada kesihatan dirinya. "Penggambaran adegan itu dijalankan sebelum azan Subuh. Ketika itu saya tidak fikir perkara bukan-bukan dan hanya melakonkan apa yang diminta, tetapi selepas selesai melakonkannya, badan mula terasa lemah," katanya.


Sebagai bakat baru, Farah pasrah menempuh dugaan melakonkan adegan terbabit. Namun, dia terpaksa menanggung akibat apabila sering menangis, badan lemah dan menggeletar.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/03

Mayat reput tepi sungai

Posted: 02 May 2013 02:29 PM PDT

Mayat seorang lelaki dalam keadaan bogel ditemui hampir reput di tepi Sungai Langat di sebuah ladang kelapa sawit berhampiran Taman Permata di sini, semalam.

Difahamkan, mayat lelaki malang itu ditemui beberapa penduduk jam 10.30 pagi selepas terhidu bau busuk ketika melalui kawasan berkenaan.


Penduduk yang ingin tahu punca bau itu membuat pemeriksaan sekitar kawasan sebelum menemui mayat separuh reput tanpa seurat benang dalam keadaan telentang.

Malah, kepala mayat lelaki terbabit turut terbenam di dalam lumpur.


Seorang penduduk kampung kemudian memaklumkan penemuan mayat itu kepada anggota polis di Balai Polis Dengkil.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/05/03

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat