{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Sharifah Sakinah minta maaf rakam video berbaur lucah

Posted: 13 May 2013 05:23 AM PDT

Oleh AIDA RIZMARIZA KAMARUDDIN

SHARIFAH Sakinah mohon maaf...

KUALA LUMPUR 13 Mei.- Pelakon Sharifah Sakinah hari meminta maaf diatas penyebaran video berbaur lucah yang dirakamnya melalui telefon bimbit seorang lagi rakan artis, Anzalna Nasir beberapa hari lalu.

Menegaskan perbuatanya itu sekadar gurauan, Sakinah atau nama sebenarnya Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar, 24, berkata, dia sedikitpun tidak menyangka video yang dimuat naik melalui laman Keek Anzalna itu mengundang kontroversi hebat.

"Saya rasa mungkin sebelum ini tidak ada artis yang berani berbuat begitu, sebenarnya mereka salah faham. Ianya sekadar gurauan.

"Ketika saya merakamkan video berkenaan, Anzalna turut berada bersama saya. Kalau diikutkan memang saya berperwatakan gila-gila, mungkin ramai yang tidak kenal saya sehingga melabelkan saya sebegitu," katanya yang turut memberitahu Anzalna yang memadamkan video tersebut selepas dimuat naik. - UTUSAN ONLINE

Siti Nurhaliza lancar muzik video Galau

Posted: 13 May 2013 01:13 AM PDT

KUALA LUMPUR 13 Mei - Penyanyi popular, Siti Nurhaliza hari ini melancarkan lagu dan muzik video terbaharunya berjudul Galau selepas kejayaan single duetnya Muara Hati bersama Hafiz.

Galau yang berkonsepkan pop ini mengisahkan tentang hubungan dua insan yang saling memerlukan antara satu sama lain sebagai pasangan kekasih.

''Lagu ini berkaitan rasa gundah sang kekasih apabila terpaksa berjauhan dengan orang tersayang,'' kata Siti.

Dalam majlis yang sama, Siti turut mengatakan pihaknya sedang dalam proses pemilihan lagu-lagu untuk album terbaru beliau yang dijangka dikeluarkan akhir tahun ini. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat