{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: Sukan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: Sukan


Kecoh tiket final

Posted: 25 Jun 2013 01:28 PM PDT

Penyokong Kelantan marah tak dapat beli tiket selepas datang seawal jam 6 pagi

Kota Bharu: Penjualan tiket final Piala FA di Stadium Sultan Muhammad IV di sini, semalam kecoh apabila sebilangan besar penyokong Kelantan tidak berpuas hati selepas tiket habis dijual dalam tempoh tidak sampai 15 minit.

Keadaan bertambah buruk apabila mereka bertindak ganas dengan menendang salah satu pintu masuk stadium sehingga rosak dan mengejar kakitangan Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) yang menjual tiket hingga ke kawasan padang.

Untuk berita lanjut dapatkan akhbar BH di pasaran hari ini atau muat turun versi digital di http://subscription.nstp.com.my/

KAFA seakan hilang pendirian

Posted: 25 Jun 2013 01:22 PM PDT

Kota Bharu: Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) seakan hilang pendirian dalam aspek pengurusan termasuk penjualan tiket menjelang empat hari sepak mula final Piala FA di Stadium Nasional Bukit Jalil, Sabtu ini.

Ini berikutan terdapat dua percanggahan kenyataan membabitkan dua orang penting dalam persatuan berkenaan selepas kejadian kekecohan penyokong ketika penjualan tiket final di Stadium Sultan Muhammad IV, semalam.

KAFA dakwa jualan telus
Ketika mesyuarat, kami sudah tetapkan tiket final Piala FA dan Liga Super dijual di kaunter berasingan. Namun apa yang berlaku hari ini (semalam) berbeza dengan apa yang diputuskan ketika mesyuarat." Pegawai KAFA

"Ketika mesyuarat, kami sudah tetapkan tiket final Piala FA dan Liga Super dijual di kaunter berasingan. Namun apa yang berlaku hari ini (semalam) berbeza dengan apa yang diputuskan ketika mesyuarat.

"Semua keputusan yang dibuat tidak diikuti ketika tiket dijual. Macam mana penyokong tidak marah kalau tiket tidak dijual seperti yang dijanjikan," kata seorang pegawai KAFA yang enggan mendedahkan identitinya semalam.

Lain pula cerita daripada Bendahari KAFA, Nik Aminaldin Jaafar yang menyifatkan penjualan tiket final FA antara Kelantan dan Johor Darul Takzim (DT) kepada penyokong dibuat secara telus.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat