{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda keratong - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda keratong - Google Blog Search


Rakan Masjid : OPKIM di <b>FElda Keratong</b> 10

Posted: 14 Jun 2013 02:00 AM PDT

Program ini adalah program pelajar UniKL City Campus bersama masyarakat kampung di Felda Keratong 10. Program ini adalah program yang menelan belanja yang paling besar sepanjang saya menegendalikan USR tetapi merupakan program yang amat segar diingatan. walaubagaimanapun, saya amat berterima kasih kepada YB Dato' Maznah Mazlan kerana keprihatinan Kementeriannya dalam memberikan sumbangan kepada terlaksananya program ini.
Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada Ustaz Syed Ana Ruhaizat iaitu Imam Masjid Muadzam Shah dan pegawai-pegawai PAID yang lain atas jasa mereka membantu 200% sebelum dan semasa program ini dijalankan.Hanya Allah yang mampu membalasnya.
Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada semua penyumbang dan pencari dana dalam program ini. semoga jasa semua dalam menjayakan program ini diterima dan dinilai Allah SWT. dan semoga segala urusan anda dipermudahkan olehNya.
Terima kasih yang tidak terhingga juga diucapkan kepada AP Dr Shamsul Anuar Mokhtar kerana sudi datang  ke tapak program bagi merasmikan majlis penutup. semoga Allah SWT membalas jasa Dr.




















































Ustazah Wardatul Aishah bt Musa

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat