{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


Musibah Mantera

Posted: 21 Jun 2013 11:51 AM PDT

Alor Setar: Seorang lelaki yang kecewa kerana lambat bertemu jodoh tidak menyangka sihir pemikat dipelajarinya hanya melalui Internet mendatangkan kesan, namun kegembiraannya tidak lama apabila dia kemudian dilanda musibah.

"Pada mulanya saya hanya cuba-cuba saja kerana sudah sekian lama saya mengalami kesukaran untuk mendapatkan teman wanita sedangkan orang tua asyik mendesak supaya mendirikan rumah tangga.

"Tak sangka pula ilmu saya dapat di Internet tanpa perlu berguru itu berkesan kerana selama ini, sudah puas saya cuba pelbagai cara untuk memikat hati wanita namun tetap tidak berjaya," kata lelaki itu yang mahu dikenali sebagai Jefri, 28.

Menurutnya, sihir memikat wanita itu ditemuinya di sebuah laman web yang menyediakan pelbagai ilmu mistik lain termasuk kebal, memiliki khadam daripada golongan jin, selain mantera pengasih.

Foto

JEFRI menceritakan pengalamannya kepada wartawan Harian Metro.


"Saya terdorong untuk mencuba ilmu pengasih daripada laman web itu kerana ia tidak mengenakan sebarang syarat atau 'pengeras' dan boleh diamalkan sesiapa saja," katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/06/22

Batal ganjaran RM1,000

Posted: 21 Jun 2013 11:51 AM PDT

Kuala Lumpur: Tiada ganjaran RM1,000 buat penyokong yang menangkap mereka yang mencetuskan kekecohan pada perlawanan akhir Piala FA Sabtu depan apabila Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) menarik balik usul itu.

FAM yang mengadakan mesyuarat keselamatan perlawanan akhir Piala FA di Stadium Nasional Bukit Jalil semalam memutuskan untuk mengkaji semula secara terperinci usul itu sebelum dilaksanakan.

"Kita perlu kaji dulu takut ada salah faham. Buat masa ini cadangan itu tidak akan dilaksanakan pada perlawanan akhir Piala FA," kata Pengerusi Jawatankuasa Pertandingan Tempatan (JKPT) FAM Datuk Hamidin Mohd Amin.

Cadangan pemberian ganjaran RM1,000 kepada penyokong yang menangkap penyokong liar dilulus minggu lalu selepas mendapat persetujuan bersama pengurusan pasukan bertanding, Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) dan Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ).

Foto

KEKECOHAN yang berlaku di Kuantan diharap tak berulang.


Langkah itu dianggap antara pendekatan baru bagi memastikan kelancaran perlawanan itu memandangkan ia terbukti berkesan apabila dipraktikkan KAFA sebelum ini.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/06/21

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat