{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


Johor DT layak ke final Piala FA

Posted: 01 Jun 2013 02:03 PM PDT

KUALA LUMPUR: Johor Darul Takzim (JDT) layak ke perlawanan akhir Piala FA 2013 walaupun kalah 1-2 kepada Pahang pada perlawanan separuh akhir kedua di Stadium Nasional, Bukit Jalil.

JDT menang 1-0 pada aksi separuh akhir pertama di Stadium Tan Sri Hassan Yunos, Larkin, pada 25 Mei lepas untuk menjadikan keputusan agregat 2-2.

Mereka layak ke perlawanan akhir berdasarkan kelebihan gol di tempat lawan.

Foto

PEMAIN Pahang, Matias Ruben Conti menjaring gol pertama di awal perlawanan.

Foto

PEMAIN Johor, Andre Francisco menjaringkan gol pertama Johor.

Penjaring:

Pahang: Matias Ruben Conti (minit ke-7 dan 40)
Johor Darul Takzim: Andrezinho (minit ke-48)

Barisan Pemain:

Pahang: Mohd Khairul Azhan Mohd Khalid, Jalaluddin Jaafar (Mohd Saiful Nizam Miswan), Damian Delano Stewart, Amirul Hadi Zainal (Azidan Sarudin), R. Surendren, Matias Ruben Conti, Azamudin Mohd Akil, Mohd Razman Roslan, Mohd Shahrizan Ismail, Mohd Hafiz Kamal, R. Gopinathan (Mohd Fauzi Rozlan).

Johor DT: Muhd Al-Hafiz Hamzah, Irfan Abdul Ghani (K. Thanaraj), Kamarul Afiq Kamarudin, Mohamad Aidil Zafuan Abdul Radzak, Andrezinho, Mohd Nurul Azwan Roya, Ahmad Ezrie Shafizie, Mohd Nazri Ahmad (Safiq Rahim), Jasazrin Jamaluddin, Norshahrul Idlan Talaha, Leonel Nunez (Mohd Safee Sali).

Pengadil: Syed Azhar Syed Kamar - Bernama

Artikel ini disiarkan pada : 2013/06/02

Misteri terungkai

Posted: 01 Jun 2013 02:03 PM PDT

Kuala Penyu: Misteri kehilangan seorang lelaki yang tidak pulang ke rumah selepas menghadiri majlis perkahwinan rakannya terjawab apabila ditemui dalam keadaan terlentang di dalam semak di Kampung Tutuboon, di sini, kelmarin.

Marzuki Mohd Zinin, 33, ditemui jam 8.10 pagi dalam keadaan tidak bernyawa lagi oleh penduduk kampung yang berusaha mencari mangsa selepas dimaklumkan mengenai kehilangannya.

Difahamkan, penduduk pada mulanya menemui motosikal mangsa di dalam semak sebelum menemui mayat lelaki terbabit tidak jauh dari lokasi motosikalnya ditemui.

Mangsa dipercayai terbabas ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya selepas menghadiri majlis perkahwinan rakannya di Kampung Menumpang, Selasa lalu.

Foto

MAYAT mangsa ditemui di dalam semak di Kampung Tutuboon Kuala Penyu, kelmarin.


Bapa saudara mangsa, Awang Damit Jiun, 54, berkata, dia menyedari anak saudaranya tidak pulang ke rumah, menyebabkan ahli keluarga dan orang kampung mencarinya tetapi gagal.

Dapatkan akhbar Metro Ahad untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/06/02

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat