{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Raja Azmi sibuk urus majlis pertunangan

Posted: 24 Jun 2013 02:04 AM PDT

Oleh KHADIJAH IBRAHIM

KUALA LUMPUR 24 JUN - Produser Raja Azmi Raja Sulaiman, 54, sekarang ini sibuk melakukan persiapan untuk majlis pertunangan dengan kekasih hatinya, Eddie yang akan berlangsung pada 15 Julai ini.

Menurutnya, majlis pertunangan secara kecil-kecilan itu akan diadakan di kediamannya di Ukay Perdana di sini, selepas waktu Asar.

"Keluarga Eddie akan datang lepas Asar untuk berbincang dan sarung cincin. Lepas itu kami semua akan berbuka puasa ramai-ramai," katanya kepada Utusan Online di sini hari ini.

Kata Raja Azmi, kalau diikutkan hatinya, dia tidak mahu mengadakan majlis pertunangan, cukuplah diadakan majlis pernikahan di masjid bagi memenuhi syarat hukum.

Bagaimanapun, dia perlu akur dengan kehendak anak-anaknya yang mahu majlisnya itu dilakukan mengikut adat.

"Selama ini Kak Mi mengajar mereka supaya sentiasa ikut adat dan apabila tiba waktunya, mereka pula pulangkan paku buah keras kepada Kak Mi yang mahu terus mengadakan majlis pernikahan sahaja.

"Ini semua kehendak anak-anak, mereka yang lebih teruja mengadakan majlis pertunangan. Kak Mi ikut sahaja dan keluarga Eddie pun tak bantah," ceritanya yang sebelum ini pernah dikaitkan dengan pemuzik muda, Hafiz.

Dia yang bakal melangsungkan majlis pernikahan dengan Eddie, 45, September ini, sedar akan tanggapan masyarakat terhadapnya apabila memberitahu mahu mengadakan majlis pertunangan.

Kata janda beranak tiga itu, biarlah orang nak kata apa tentang dirinya kerana yang penting dia tidak ganggu orang dan setiap tohmahan yang dilontar terhadapnya memberi pahala kepadanya.

"Dah ramai yang mengata Kak Mi di internet itu, biarlah kerana Kak Mi tak ada kuasa untuk menutup mulut atau pandangan orang. Baik Kak Mi jaga hati anak-anak dan keluarga sahaja," katanya tanpa berselindung.

Bekas isteri kepada Jailani Sidek itu telah berkenalan dengan Eddie yang merupakan duda kepada dua orang anak dan anggota kumpulan CRK yang popular dengan lagu Cinta dan Air Mata pada awal 90-an sejak lima bulan lalu. - UTUSAN ONLINE

Perkahwinan Che Ta sudah ada penaja

Posted: 23 Jun 2013 09:41 PM PDT

KUALA LUMPUR 24 Jun - Tarikh pernikahan belum ditetapkan, namun pelakon cantik, Rozita Che Wan, 42, mengakui sudah ada beberapa penaja bersedia membantu majlis perkahwinannya kelak.

Menurut Rozita atau lebih dikenali sebagai Che Ta, semua tajaan dari segi lokasi, makanan, pakaian dan sebagainya sudah pun disediakan untuk majlis pernikahannya yang dijangka berlangsung penghujung tahun ini.

"Cuma satu sahaja barang yang belum mendapat penajaan iaitu cenderamata untuk tetamu. Berkenaan dengan tarikh, masih rahsia. Tunggu sahaja, kami akan mengumumkan tarikh sebenarnya dalam satu sidang media tidak lama lagi," katanya.

Menurut Rozita, sehingga kini, dia dan bakal suami belum membuat keputusan untuk memilih siapakah di antara penaja yang bakal berkerjasama dengan mereka.

"Untuk lebih adil bagi semua pihak, hanya selepas sidang media, kita akan ketahui siapakah yang akan dipilih untuk penaja untuk pakaian, lokasi, makanan dan sebagainya bagi perkahwinan itu nanti," katanya kepada Utusan Online ketika ditemui baru-baru ini.

Pada awal tahun lalu, Rozita mengumumkan dia dan kekasih hatinya, pelakon Zain Saidin, 29 bakal mendirikan rumah tangga setelah lebih dua tahun bercinta. Janda beranak dua ini memilih pelakon berdarah kacukan itu kerana senang dengan sikap memahaminya, walaupun mereka 13 tahun berbeza usia. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat